


10.07-09. - Inje Speedium, Dél-Korea (Törölve)
Linkek a témában:
Elektromos túraautó először futott versenypályán
A CUPRA márka elvitte a CUPRA e-Racer versenyautót Zágrábba, hogy a versenypályán történő próba során első alkalommal tesztelje az elektromos akkumulátor csomag összehangolását a gépkocsi többi elemével.
Pályára vitték a CUPRA e-Racer-t
A zágrábi versenypályán végeztek sikeres tesztet az elektromos CUPRA e-Racer-rel, amellyel az E-TCR-be tart a SEAT.
Pályán is meghajtották a 670 lovas elektromos Cuprát
A Genfben bemutatott Cupra villanyos versenygépet most először tesztelték mozgásban egy horvátországi versenypályán. A fejlesztők szerint a hajtáslánc kiválóan vizsgázott, külön kiemelték a 9000 telefonaksival megegyező méretű áramforrás hatékonyságát.
670 lóerős elektroszörnnyel támad a TCR
Most épp egy elektromos túraautó-sorozatot jelentett be Marcello Lotti, a TCR létrehozója, az azt kifejlesztő WSC Technology elnöke. Az első modell, amit kifejezetten az eTCR-re készítettek, a SEAT házi tuningcége, a Cupra által bemutatott e-Racer volt.
670 lóerős, elektromos versenyautót alkotott a Cupra
Akár 670 lóerős is lehet a Cupra elektromos hajtású versenyautója, mely egyelőre csupán koncepció, de hamarosan akár a pályákon is felbukkanhat.
A Genfi Autószalonon tartja világpremierjét a Cupra e-Racer
Az első teljesen elektromos túra versenyautó a világon.
A Seat elnöke videó konferencián ismertette a genfi újdonságokat
Néhány nappal a Genfi Autókiállítás megnyitása előtt Luca de Meo, a SEAT elnöke video konferencián ismertette a SEAT és a CUPRA márkák újdonságait.
A Seat kiadta a Cupra e-Racer teljesítmény és töltési idő adatait [En]
Az E TCR koncepció autójátt a Genfi Autószalonon mutatják be.
Eszméletlen vagány a Seat elektromos versenyautója
A Cupra e-Racer egy teljesen elektromos versenyautó, amely a benzines Cup Racer alapjaira épült, és hogy ezt kellőképpen értékeljük, nem árt tudni: 2014 óta a Leon Cup Racer versenyautóval a SEAT a TCR nemzetközi sorozat megkerülhetetlen szereplője.
Genfben tartja világpremierjét
A néhány nappal ezelőtt tartott barcelonai hivatalos bemutatót követően a 2018-as Genfi Nemzetközi Autószalonon lép a nagyközönség elé a CUPRA márka. Az új sportos márka saját standján, a SEAT területe mellett enged bepillantást újdonságaiba.
Genfi Autószalon 2018: Cupra
Oké, ez az Ateca is biztosan megtalálja majd a maga vevőkörét, de igazán nem is ez vert oda a Cupra-standon, hanem a fedett rész bejáratánál terpeszkedő, roppant agresszív, roppant fenyegető kinézetű szörnyeteg: az e-Racer. Igen, „e”... Ehhez a külsőhöz szinte azonnal társítjuk fejben a pokolból morajló üvöltést, de nem, ez egy elektromos versenyautó.
Így készült el a Cupra e-Racer
Még mielőtt azzal vádolnánk a spanyolokat, hogy kamuznak, és csak renderelt elektromos E TCR versenyautóval rendelkeznek, a holnapi igazi bemutató előtt gyorsan kiadtak egy videót a Cupra e-Racer építéséről.
Testközelből a Seat 670 lóerős eRacer elektromos versenyautója
A SEAT mostantól külön “performance” márkájaként tekint a Cupra névre, ennek jeleként pedig egy kis meglepetéssel készül a Genf Motor Show-ra.
Tiszta izom: 680 lóerőt is kiprésel magából a legdurvább Seat
A Cupra e-Racer igazi túraautó lett, csak jóval csendesebb változatban.
Újabb koncepció a Cuprától - az e-Racer is ott lesz Genfben
A Seat almárkája, a Cupra nagy lendülettel készül az első hivatalos fellépésére: a Genfi Autószalonra elhozzák az Atecát, az egyelőre még csak koncepcióként létező Ibizát és az első versenyautójukat is. Itt azonban még nem álltak le, ugyanis most bemutatták az egyszerűen csak e-Racer névre keresztelt tisztán elektromos túraautó tanulmányukat is, amely a Leon alapjaira épül.
Meghatározás
Cupra e-Racer